Takaisin aihevalintaan
  1. Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimella numerosta 014 366 4010 ja verkkopalvelumme numerosta 014 366 4030
    • asiakaspalvelumme on avoinna 24h
    • verkkopalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-20, lauantaisin klo 10-16
    • vastaamme puheluusi minuutin sisällä tai soitamme sinulle takaisin
  2. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@jenergia.fi

Jos vedenkulutuksesi tuntuu suurelta, suosittelemme, että aloitat kulutuksen syiden selvittämisen tutustumalla aiempaan kulutukseesi rekisteröitymällä kulutuksen seurantapalveluumme Monitoriin http://www.jyvaskylanenergia.fi/asiointi. Vedenkulutustiedot päivittyvät ilmoittamiesi vesilukemien perusteella.

Joskus harvoin poikkeaviin kulutuslukemiin on syynä mittarin mittausvirhe. Jos epäilet mittarivikaa, ota yhteyttä Jyväskylän Energiaan ja voit tilata meiltä mittarin tarkistuksen. Tällöin vaihdamme kohteen mittarin uuteen ja tarkistutamme vanhan mittarin puolueettomalla asiantuntijalla. Jos mittarissa todetaan selkeä mittausvirhe, mittarin vaihto ja vanhan mittarin tarkistus tulee Jyväskylän Energian kustannettavaksi. Jos mittarissa ei todeta mittausvirhettä, kustannukset tulevat asiakkaalta veloitettavaksi.

Energiansäästövinkkejä löytyy energiaoppaastamme osoitteessa http://www.jyvaskylanenergia.fi/energiaopas tai Motivan tarjoamasta energianeuvontaportaalista www.eneuvonta.fi. Lisäksi voit soittaa Keski-Suomen Energiatoimistoon ja keskustella asiantuntijoiden kanssa p. 010 281 4600. Keski-Suomen Energiatoimisto tarjoaa luotettavaa, puolueetonta ja maksutonta neuvontaa koko Keski-Suomen maakunnan alueella. Neuvonnan tavoitteena on auttaa ja ohjata kuluttajia keskeisissä valintapäätöksissään, joiden myötä uusiutuvan energian käyttö ja energiatehokkuus lisääntyvät.

Veden mittausvirheeseen liittyvissä kysymyksissä voit jättää meille viestin oheisella lomakkeella.