Takaisin aihevalintaan
  1. Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimella numerosta 014 366 4010 ja verkkopalvelumme numerosta 014 366 4030
    • asiakaspalvelumme on avoinna 24h
    • verkkopalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-20, lauantaisin klo 10-16
    • vastaamme puheluusi minuutin sisällä tai soitamme sinulle takaisin
  2. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@jenergia.fi

Kausi- ja yösähköasiakkailla varaavat laitteet, kuten lämminvesivaraaja, kytkeytyvät päälle vaihtelevalla 0 - 60 minuutin viiveellä kello 22:n jälkeen. Tämä on normaalia ja perustuu siihen, että sähköverkon kuormitus pysyy hallinnassa. Kytkeytymisviiveestä huolimatta edullisemman ajan energiamittaus käynnistyy aina sovittuun aikaan eli klo 22.00 ja päättyy tasan klo 7.00. Sähkönsiirtoyhtiöillä saattaa olla poikkeavia aikoja halvemman ja kalliimman ajan vaihtumisaikoihin ja edellä mainitut ajat ovat voimassa JE-Siirron verkkoalueella.

Kiinteistöjen pääsulakekoon on määritellyt sähkösuunnittelija kiinteistön arvioidun sähköntarpeen mukaan, ja sähköliittymä ja mittaukset on rakennettu näiden suunnitelmien mukaan. Jos haluat pienentää tai suurentaa pääsulakkeen/mittauksen etusulakkeiden kokoa tai siirtää sähkömittarin paikkaa, ota yhteyttä valitsemaasi sähköurakoitsijaan. Sähköurakoitsijasi vastaa kohteessa tehdystä muutoksesta sekä tiedottamisesta JE-Siirto Oy:lle.

Uusien liittymien mittaritilaukset hoitaa valtuuttamasi sähköurakoitsija. Yksittäisen sähkömittarin toimitusaika on 14 vuorokautta.

Sähkön mittaukseen ja mittareihin liittyvissä kysymyksissä voit jättää viestin oheisella lomakkeella.