Takaisin aihevalintaan
  1. Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimella numerosta 014 366 4010 ja verkkopalvelumme numerosta 014 366 4030
    • asiakaspalvelumme on avoinna 24h
    • verkkopalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-20, lauantaisin klo 10-16
    • vastaamme puheluusi minuutin sisällä tai soitamme sinulle takaisin
  2. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@jenergia.fi

Sähköverkkoon liittyvissä hätätapauksissa soita aina Jyväskylän Energian Vikapalveluun p. 014-366 4040.

Hätätapauksia ja vaaratilanteita ovat esimerkiksi maassa olevat sähkölinjat, kaivinkoneen katkaisemat kaapelit tai savuavat tai kipinöivät sähkölinjat tai muuntajat. Vikapalveluun pitää soittaa myös jos näet sähkölinjalle kaatuneen puun, sähkö käyttäytyy poikkeavasti (valot vuoroin kirkastuvat, vuoroin himmenevät), kiinteistösi on naapurustossa ainoana sähköittä ja olet todennut kiinteistösi sähkötekniikan olevan sulakkeita ja vikavirtasuojia myöten kunnossa tai jos sähköt eivät palaudu odottelunkaan jälkeen (n. 2 h). Välitön tieto vikapaikasta nopeuttaa vianselvitystä ja edesauttaa sähköjen nopeaa palauttamista.

Voit tilata kiinteistöäsi koskevia häiriötiedotteita osoitteesta http://www.jyvaskylanenergia.fi/asiointi.

Tämän hetkisen häiriötilanteen näet etusivumme Häiriötiedotteet-osiosta.

Mikäli olet vasta muuttanut uuteen asuntoon, yleisin syy sähköttömyyteen on sähkösopimuksen puuttuminen. Saat sähkösopimuksen ottamalla yhteyttä valitsemaasi sähkönmyyjäyhtiöön. Välittömästi tai ilta-aikaan ja viikonloppuna tehtävistä sähkönkytkennöistä veloitamme hinnaston mukaisen kytkentämaksun.

Sähkökatkoon ja muihin sähköverkon vikoihin liittyvissä kysymyksissä voit jättää viestin oheisella lomakkeella.