Takaisin aihevalintaan
  1. Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimella numerosta 014 366 4010 ja verkkopalvelumme numerosta 014 366 4030
    • asiakaspalvelumme on avoinna 24h
    • verkkopalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-20, lauantaisin klo 10-16
    • vastaamme puheluusi minuutin sisällä tai soitamme sinulle takaisin
  2. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@jenergia.fi

Jos laskusi tiedoissa on virhe, jätä meille viesti oheisella lomakkeella.

Sähkölaskumme sisältää sähkön kuukausittaisen perusmaksun sekä kulutukseen perustuvan maksun. Sähkönsiirron asiakkaidemme lasku sisältää myös energiaveron.

Sähkölaskun lähetämme pääsääntöisesti kolmen kuukauden välein neljä kertaa vuodessa. Sähkölämmittäjät sekä e-laskuasiakkaamme voivat sopia Asiakaspalvelumme kanssa myös tiuhemmasta laskutusrytmistä

Kaukolämpölaskumme sisältää lämmön perusmaksun sekä kulutukseen perustuvan maksun. Lämmön laskutus perustuu laskutuskauden todelliseen lämmönkulutukseen. Lämpölaskun lähetämme kuukausittain.

Vesilasku perustuu kulutusarvioon. Yhden henkilön vuosittaiseksi vedenkulutukseksi arvioidaan 40 m³. Käyttöpaikan todellisen vedenkulutuksen määrittämiseksi veden kulutuslukema tulee ilmoittaa vuosittain. Kulutuslukeman voi ilmoittaa asiointipalvelussamme https://asiakas.jenergia.fi/mittarilukemien-ilmoittaminen tai palauttamalla postitse Jyväskylän Energian lähettämän veden lukemanilmoituskortin.

Vesilaskun lähetämme neljä kertaa vuodessa maaliskuussa, kesäkuussa, syyskuussa ja joulukuussa. Veden laskuista kolme on arviolaskua ja neljäs on tasauslasku, mikäli olemme saaneet veden käyttöpaikan kulutuslukeman.

Laskutusvirheeseen liittyvissä kysymyksissä voit jättää viestin oheisella lomakkeella.