Takaisin aihevalintaan
  1. Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimella numerosta 014 366 4010 ja verkkopalvelumme numerosta 014 366 4030
    • asiakaspalvelumme on avoinna 24h
    • verkkopalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-20, lauantaisin klo 10-16
    • vastaamme puheluusi minuutin sisällä tai soitamme sinulle takaisin
  2. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@jenergia.fi

Kaukolämpöverkon vuototapauksissa ilmoita havainnostasi Jyväskylän Energian Vikapalveluun p. 014 366 4040.

Verkon huolto- tai korjaustoimenpiteistä johtuvista ennalta suunnitelluista vedenjakelun keskeytyksistä tiedotamme aina etukäteen katkon piirissä olevien kiinteistöjen asukkaille. Tällä hetkellä voimassa olevista ennalta suunnittelemattomista häiriöistä löydät tietoa etusivumme Häiriötiedotteet – osiosta. Lähetämme häiriötiedotteet myös puhelimeesi tai sähköpostiisi, mikäli olet tilannut kiinteistöäsi koskevat häiriötiedotteet asiointipalvelustamme https://asiakas.jenergia.fi/kirjaudu.

Mikäli lämpökatko koskee vain omaa kiinteistöäsi, ota yhteyttä isännöitsijään tai huoltoliikkeeseen. Internetsivuiltamme löytyvästä vianetsintätaulukosta http://www.jyvaskylanenergia.fi/asiointi/vikapaivystys/kaukolammon-vianetsintataulukko voi löytyä apua vian paikallistamiseen.

Lämpökatkoon ja muihin lämpöverkon vikoihin liittyvissä kysymyksissä voit jättää meille viestin oheisella lomakkeella.