Takaisin aihevalintaan
  1. Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimella numerosta 014 366 4010 ja verkkopalvelumme numerosta 014 366 4030
    • asiakaspalvelumme on avoinna 24h
    • verkkopalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-20, lauantaisin klo 10-16
    • vastaamme puheluusi minuutin sisällä tai soitamme sinulle takaisin
  2. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@jenergia.fi

E-lasku on sähköinen lasku, jonka saat verkkopankkiisi. E-laskusta ei koidu sinulle ylimääräisiä kustannuksia. Tee e-laskusopimus verkkopankissasi. E-laskusopimusta varten tarvitset verkkopankkitunnusten lisäksi asiakasnumeron ja laskutussopimusnumeron, jotka löytyvät Jyväskylän Energian laskuista. Huomaathan, että sähkö-, vesi- ja kaukolämpölaskut vaativat kukin erillisen e-laskusopimuksen. Lisätietoja e-laskusta saat Finanssialan Keskusliiton julkaisemilta kampanjasivuilta www.e-lasku.info tai Asiakaspalvelustamme.

Yritysten verkkolaskuosoitteita otamme vastaan vain kirjallisena ja voit toimittaa verkkolaskutustiedot oheisella lomakkeella.

E-laskuun ja verkkolaskuun liittyvissä kysymyksissä voit jättää viestin oheisella lomakkeella.